Onsdag

Ja då ska jag till norrköping nästa vecka och kolla på ett hästskötarjobb.  Så om allt går bra flyttar jag kanske till norrköping och tar med mig Malou i sådana fall! Men har inte riktigt bestämt mig hur jag vill göra, men kan ändå åka och kolla om det är något som skulle passa:)


Idag hade jag utsläppet i stallet, så passade på att rida Malou och Bandolera på morgonen. Malou fick gå ett lättare dressypass i dressyrsadeln. Hon va super mjuk och fin som vanligt:) Dock orkar hon ju inte så mycket än:P
Bandolera fick gå lite markarbete. Hade tre bommar på marken som jag jobbade i galopp över. Varierade antal galoppsprång och tränade på att hon skulle va rak och inte byta galopp. Hon skötte sig mycket bra på denna övning idag:)
Vid 14.00 hjälpte jag Isabella när hon skulle hoppa radde och det gick faktiskt väldigt bra för dom:)

Imorgon ska jag till tandläkaren :(  Tycker inte själva besöket är jobbigt, men det kostar ju så mycket pengar :( När jag är klar där blir det förhoppningsvis en fika med Christine:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0