Terränghoppning

Var sjukt roligt i Holma idag :D  Först hoppade vi lite terräninghinder på ett fält sedan red vi två slingor i skogen. Detta måste göras om och Malou var super duktig :D


Stallet

Tillbringat dagen i stallet. Först red jag Malou som var duktig som vanligt:)  Efter det blev det Bandolera som fick hoppa lite, hon var super pigg och galen :P  Men avslutade med en oxer på 120cm och då börjar hon äntligen ta i lite:) Sedan longerade jag casper lite för att kolla så han inte var något halt och det var han inte :)
Imorgon blir det holma med Malou och hoppa lite terränghinder:)

Regnig söndag

Idag har jag inte gjort allt för mycket. Har tagit det lugnt hela dagen, var inne en sväng i stallet och skulle mocka men snälla Jennie (Malous ägare) hade redan fixat allt:D Så då åkte jag hem till Alexandra och vi har bara slappat framför tvn hela kvällen.

Juste jag tävlade även Malou i fredags och hon var jätte duktig:) Det var hennes första 1m och vi gick runt med 4 fel så är super nöjd med henne:) Längtar till nästa tävling som blir i nässjö, då blir det 1m med malou och 1m&1,10m med Bandolera:)

Vore skönt om man bara kunde försvinna ett tag!


Onsdag

Idag har vi flyttat Casper till Persö, så nu har jag två hästar igen:) Så för honoms del blir det nog hård träning nu :P
Hoppade Bandolera lite och hon va duktig som vanligt:) Hoppade 115cm och när det blir den höjden tar hon äntligen i  lite  och inte bara går över typ :P  Imorgon är det Malous tur att hoppa för då är det träning för sofie:)  Det blir nämligen tävling i helgen me båda pollarna:) Malou hoppar 90cm i Vimmerby och Bandolera dagen efter i Forserum 1m och hennes första avd.A blir det :)

På fredag tar min lillebror studenten så blir att åka och kolla när han springer ut och sedan kommer släkten + lite annat folk och firar honom och även mig eftersom jag blev 20 år förra helgen :)

Här kommer lite bilder jag tagit:)


RSS 2.0