Börjar dagen med en skogstur på Malou :)

img_6547 (MMS)

Börjar dagen med en skogstur på Malou :)


Lördag

Idag var det klubbhoppning med Avanza:) Fick ett ner och kändes sådär men e nöjd med lilla pollen endå:)  Red Malou oxå efter och hon var jätte fin idag med.  Hon fick gå över lite bommar i trav och galopp:)

Var även på Charlies idag och fick med mig den super fina och sköna stövel :)


6 september

Kan inte påstå att det e jätte roligt att sova lite för länge när man jobbar em!! I vanliga fall sover jag nästan aldrig längre än till 9. Men idag vaknade av att pappa sa något till mig vid halv 12, fick ganska bråttom eftersom att vi började en timme tidigare idag också! Så min dag har varit ganska tråkig då jag bara har hunnit jobba :/ Har ställt klockan tills imorgon så jag hinner göra lite innan jobbet:P

 

GODNATT (:


Så här sover min katt för det mesta! Iblan...

img_1258 (MMS)

Så här sover min katt för det mesta! Ibland börjar man nästan undra va det är för fel på honom :p


Måndag

Kom nyss hem från jobbet, är sjukt trött i kroppen så ska försöka somna lite tidigare idag!  Har i alla fall sovmorgon och så behöver jag inte åka till stallet så det är skönt:)

Just Me


Ju mer dom spottar....

jaha då va det söndag igen! Jobbar eftermiddag nästa vecka så börjar vid 14.00 i morgon:) Ska åka till stallet och rida Avan och Bando på morgonen, Avanza blir det lite hoppning med och Bandolera får nog gå dressyr:) Malou får vila någon dag till!!
Igår va jag med Alex, vi sjöng lips, bakade kladdkaka och kollade på film:)


Har även skaffat en ny bil då min s40 är ganska död :P Så nu har jag en v40 ist:)


Den får i alla fall duga tills jag har jobbat lite mer, för då ska jag ha en xc60 ;)

2 september

Äntligen är det helg:) Har jobbat natt denna veckan och det har faktiskt gått jätte bra:) Dock hinner man inte göra så mycket mer än att jobba,sova, stallet och sedan hem och vila igen. Så nu ska det bli skönt med en långhelg, börjar nämligen kl: 14.00 på måndag:)

Idag har jag inte gjort jätte mycket. Har varit i stallet och hoppat Bandolera:) Hon va jätte duktig, dock hade jag ingen som hjälpte mig så fick hoppa upp och ner för att höja lite:P  Men det gick bra. Hoppade i alla fall en linje med 5 galoppsprång som låg på 110-120cm. Nästa vecka blir det tävling i jkpg, hoppar bara 110cm men hoppas på att va nolla så vi kan va med i avd A helgen där på i aneby:) Annars får det bli en avd B då med!!!  

GODNATT (:




RSS 2.0