RÖÖÖSTA

Årets Häst 2010

HÖÖÖÖÖST

Oj nu va det verkligen längesedan jag skrev något här. 
Det har inte hänt allt för mycket, har fortfarande inget jobb men jag håller på att plugga Engelska och Matte B. Funderar nämligen på att plugga vidare i vår till djursjukvårdare:)  Förutom att jag pluggar om dagarna håller jag fortfarande på med hästar och imorgon kommer faktiskt Söta fröken och jag ska ha henne i ca 3 månader. Sedan rider jag jennys härstar och Bandolera och jag har varit på hennes första tävling som gick jätte bra. På tal om tävling så tävlade jag Bilbo i Lördags och det var honoms första 1m och i Avd. A, Han var jätte duktig och hoppad allt utan att tveka så det slutade på en 4:e plats för oss:) 

Nehe nu ska jag åka in till stan för att ta en fika med Christine:)  Och sedan ska jag och Jenny rida ut på dom små hästarna när hon slutar:)






RSS 2.0