Lördag

Hejsan hoppsan:)

idag är jag i alla fall på mycket bättre humör :P  Även om jag bara sovit 3 timmar inatt och hållt igång hela dagen utan att äta något. 
Idag var det då klubbdressyr och jag red benjamin som va väldigt duktig och skötte sig bra även att han blev jätte trött i slutet:p  Men är mycket nöjd med dagen :)  Har även klippt lite hästar, Malou fick bli av med all päls på halsen som hon verkade tycka va skönt:)  Sedan skulle vi klippa Bandolera som inte gick bra denna gången:/  Hon sparade tillslut till jenny på låret så vi fick avbryta, så nu kan jag inte påstå att Bando är så himla fin:P  Tur vi inte ska tävla mer iår^^    Sedan klippte jag isabellas ponny som hade jääääätte mycket päls så förstår att han blir trött och svettas så mycket:P

Imorgon är det äntligen hoppträning igen:D  Dock har nog bandolera massa överskottsenergi så det kan bli interessar :p


Puss N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0