Måndag

Idag va det helt vitt ute av snö:)  Dock kommer det försvinna till julafton enligt SMHI :/ Vill ju ha snö så man kan åka skidor och snowboard!! I vanliga fall brukar vi åka till sälen vecka 2, men nästa år blir det vecka 12 istället så det är ju jätte långt till dess.

Idag har jag inte gjort så mycket, åkte till stallet vid 14 tiden. Hoppade skorpio på en lekion, han skötte sig bra som vanligt:)  dock hade jag sjukt ont i magen och mådde illa. Så mockade lite snabbt hos Malou efter och åkte sedan hem direkt. När jag kom hem la jag mig i sängen och somnade nästan direkt, vaknade efter ca 2 timmar av att katten hade lagt sig på min mage :P 

Nu ska jag försöka att sova igen!
GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0