Lördag- blåsigt,regn och lucialottning

Tjoo!  Usch vilket tråkit väder det har varit idag:/  Skulle hoppat Avanza på klubbhoppningen idag, men det var ju även lottningen om vem som skulle bli Lucia idag. Så skippade klubbhoppning, orkade inte stressa och så var det ju sådant piss väder! 
Vid 12.30 var lottningen och det blev Isabella Skäär som blev årets ryttarlucia:) Mitt kusinbarn btw:p
Nu ligger jag i sängen och kollar på 9O21O, börjar även bli sjuk:(  Men hoppas på att må skapligt tills imorgon för då är det först hoppträning och sedan ska vi lussa på jägargården för synskadade på kvällen. Hoppas bara att min hals inte blir sämre. Känns ju lite lagom roligt att bli sjuk till jelen som förra året då jag var sjuk över jul, nyår och när vi va i sälen då jag även fick veta att jag hade halsfluss, inte jätte kul när man är på skidsemester!   Så hoppas verkligen att detta bara är en kortvarig förkylning:)

Nu ska jag nog försöka sova snart så jag är pigg imorgon:)
GODNATT<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0