18 december

Länge sedan nu, men här är lite va jag gjort i veckan!

Har självklart varit i stallet alla dagar, men i tisdags va det Lussefirade hela degen på olika ställen och ridning på stan i ösregn som inte va jätte roligt!
På onsdagen åkte jag till vetlanda och tog en fika med Christine, mycket trevligt då det var väldigt längesedan vi träffades:)  På frdagen blev det fika igen och lite shoppning, men med syrran denna gången:)
Igår va det klubbdressyr, red LA:3 på Avanza som skötte sig ganska bra faktisk:) Haha vi va 2 startande i den klassen, men vann i alla fall!!  Vid 15.00 va det julbord på kvarnarps Gård med folk från stallet, mycket gott och trevligt:)
Idag var det julshow i stallet som blev mycket lyckad. Dock såg jag inte så mycket själv då jag var tvungen att göra iordning Bandolera inför höjdhoppningen som Jessika och jag hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0